Torsdag

Tjena!

Kom hem från träningen för ett tag sen! Nyss tryckt i mig en kvällsmacka till middag. Känns bra att middagarna alltid blir runt halv 12 tiden efter träningar, haha.. Tränigen gick väl rätt ok! Körde lite sträckt tsuckor, lite ovant men jag kunde iallafall köra hopp! Sen blev det ett rejält styrkepass istället för tumbling med Nickan! jävlar i morrn kommer det kännas! :)

Är "ledig" imorgon. Det var tänkt att jag skulle till Linn ocg fixa frippan men nu blev det inställt för att hon skulle på mässa med skolan! Tur att mitt hår inte är katastrof iallafall! Sen blir det möte med hennes syster som jobbar på Viks skola som jag ska ja lite jobb snack med! Hoppas verkligen på att det blir ett långt lång-vick eftersom att jag nu ska flytta hemifrån och kommer ha jävligt mkt att betala! :| lite panik men det ska jag nog fixa, det är ju det som är lite av grejen! få kämpa för nåt. Har ju levt livet och slösat pengar nu i ett år.

Får se hur kvällen blir imorgon, om det blir lugnt eller utgång!



Sitter och kollar på SOS Gute nu, haha hoppas på att få se bekanta ansikten!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback