Torsdag

Tjena!

Kännt mig lite hängig dom senaste dagarna med feber och ont i halsen. Och på det har jag jobbat som en dåre och tränat mycket! Igår blev det 8½h jobb med 5 min rast. Tror ni jag var död sen efter att jag haft 42 barn att hålla koll på. EH JA! Tyvärr var man ju tvungen att åka till blackan för att träna 3h friståendet. Katjing, tävling i helgen.

Idag fick jag stå över träning. Åkte ända till åkes ändå bara för att kolla och umgås med mina kära gympatjejer. Fanny stukade foten, men det blir bra till på lördag! jepp jepp! Annars köttade dom på rätt bra faktiskt.

Imorgon blir det jobb till 5, sen hem och göra i ordning mig för en fika på stan. Måste börja ta det lite lugnt med drickandet känner jag, efter min 20 års dag har det blivit mkt spring till B. haha Dock borde jag väl kanske säga det till mina spårade tjejer som hamnar lite här och där efter våra utgångar ;)

Nä nu dunkar huvudet, dax att nanna kudden. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback