Torsdag

Halloj!

Kom hem från träningen för ett tag sen. Har hunnit få i mig lite fil och flingor och kollar på SOS Gute just nu. Träningen var i enskede idag, annars åkes som jag hatar. Dels för att det ligger på andra sidan jordklotet och för att det kryllar av AG gymnaster, sen är hallen gammal och sliten överallt så man får se upp vart man landar så att man inte får en vajer i fejjan eller nåt liknande.

Annars körde vi på med dbl salto, dblar framåt och lite allt möjligt på trampolin. Kom över ännu en rädsla! Jag är så BRA! :D

Imorgon är det jobb från 08.30-17.00 tror jag. Sen måste jag förmodligen gå på bolaget, för jag antar att vi ska (måste) till Nype imorgon och festa. Har inte så bra koll ännu, men det ska säkert bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback