Tisdag

Hej på er! :)

Inte okej att det var minusgrader imorse när man ska åka ut ännu längre på landet än vad man redan är, för att kolla på kossor och typ varg gravar med förskolan! Inte nog med att bara kolla på dom så blev vi attackerad av en som fick ett frispel och ville till sina kompisar på andra sidan, men då står ju vi i vägen! haha

Dagen gick snabbt i allafall! Annie kom även upp till nollerna under eftermiddagen så då har man alltid nån å snacka blaj med! Försökte få Denize att bli börsmäklare, men det gick inte så bra, haha!

Träning efter jobbet! Gick sådär.. trodde att jag skulle klara av hoppet men det gjorde jag inte pga av mitt cp ben! Hopp som jag verkligen behöver öva på! Blev lite övningar på trampolinen och lite dbl saltos på tumbling! Tack för att det inte gjorde ont där iallafall!

Imorgon och på torsdag är det jobb och sen träning som vanligt! Börjar dra ihop sig nu till truppligan fristående och jag är verkligen nervös, har lärt mig alldeles för mkt dans + 2 platser på bara några träningar så nu vet jag knappt vart jag står eller gör längre! men det ska vi greja! Annars så blir det fixa håret hos Linn på fredag och sen träff med Erica för lite jobbsnack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback