Söndag

Hej på er!

Kom precis hem från Josephine. Vi har degat framför teven sen vi vaknade runt halv 2 idag. Sov som en prinsessa i hennes sköna säng! Och den sömnen behövde jag verkligen efter veckans jobb-träning + helgens spårade utgångar.

Ifredags var jag ute med tjejerna från värmdö och det hände tillslut väldigt mkt som jag fick reda på dagen efter. En tjej åkte in på häktet, den andra blev hemskjusad av polisen, en bröt tummen, en hamnade i bråk och dom andra var bara as fulla. Haha jag var nog den ända dom lyckades hålla mig på banan. Kvällen slutade med att jag ullis och annie slaggade hos Gabbe.

Lördag: Kom runt 12, duschade och kollade på NM som sändes genom Web TV från Finland! Mötte upp Moa runt 6 för att köpa present till Josephine innan det var middag hos henne vid 7. Sedan utgång till Sergel Grodan

Nu ska jag äta middag, sent som vanligt, innan jag ska kolla på lite gossip. Sen sova och ladda för en till vecka med barnen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback