Fredag

Hej!

Jag är helt slut. Kollade fel på schemat i går, började inte 08:30 utan en timme tidigare. Men det var ju inte helt fel att sluta vid 4. Dagen rullade på rätt fort idag. Var inne mkt på förmiddagen och ritade som vanligt Hello Kitty till alla ungar så att dom kan färglägga! haha, herregud har nog gjort minst 30 olika, och kopierat ut 20 x till alla.
På eftermiddagen hittade några ungar en liten "lerbacke" som dom åkte ner för... vissa hade galonisar och andra inte. Kan ju säga att jag fick mig ett litet projekt att tvätta av dem sen som inte var det lättaste, och se föräldrarnas glada miner när deras lortiga unge vill springa fram och kramas!

Nu är jag hemma, ska till bolaget snart innan jag ska förbereda mig inför kvällens utgång. Skulle behöva en powernap är jätte varm och as trött!

hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback