Torsdag

Hej Svej!

Har jobbat från 9-5 idag. Sen åkte jag direkt in till friståendeträningen. Ska blir så kul att tävla i helgen. Det här är andra gången som jag ska tävla på friståendet. är jätte nervös! Sen får vi se om det blir nåt varv på hopp. Kan meddela att vi knappt har någon reserv på nåt varv. Känns stabilt! hehe

Imorgon är jag ledig men ska hinna med en massa saker! Vid 11 tiden ska jag befinna mig på Värmdö gymnasium för att köpa en biljett. Innan dess vill jag helst hinna träna lite. sen måste jag gå på banken och fixa in mina pengar på kontot. Möta upp Josse för att ge henne en väska. Möta upp Carro på värmdö för att köpa dricka. Hem igen och packa inför helgen. In till stan och möta Johanna innan vi åker hem till Moa och sover där. Herregud. måste gå upp vid 6 tiden för att hinna med allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback