Torsdag



Hej!

Onsdag: Mötte upp Josephine i stan runt halv 3 tiden. Hämtade ett par skor som jag la undan dagen innan. Ett par lila högklackade sommarskor typ. AS snygga. Sen kollade vi på en student present till Moa! Sååå fin! :) Efter det mötte jag upp gympa tjejerna för lite käk innan träningen som började halv 7 - halv 10. Efter det drog jag till Mariatoget där lite människor satt och Chill krökade! Sen blev det Student skiva. Riktigt kul hade jag. Många man inte har sett på länge.

Idag: Efter några timmars sömn åkte jag till G2 där Linn läser frisör linjen för att färga och klippa håret. Vi fixade till utväxten och la i lite extra slingor, sen toppade vi håret.
Nu: Precis fått i mig lunch. Ligger i soffan och kollar på tv och ska snart vila några timmar innan fristående träningen börjar! SM SNAAART!

Kommentarer
Postat av: maria

visa skorna :D

2009-05-14 @ 19:29:26
Postat av: denice

det kan jag göra! :)

2009-05-14 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback