Tisdag

Godmorgon!

Det är några gubbar här i huset som byter värmepanna i vår tvättstuga. Jag vågar inte gå ner och äta frukost! haha, tänk om det är nån ung jätte snygg kille.. inte för att jag tror det men ändå. Duscha får man ju inte heller göra, bara gå på toa. Aja.. får låsa in mig här på rummet ett tag till och klä på mig sen!

Ikväll blir det studentskiva på Umbra med Disco tema! Kommer inte kunna stanna där in på småtimmarna direkt för jag jobbar imorgon, men lite kul ska man väl få ha en tisdag!

Vart har alla mina besökare tagit vägen? är jag för tråkig här eller.. tycker att jag kommer med bilder hela tiden nu för tiden.. ni kanske vill att jag ska skriva om lite mer förbjudna saker va??? hehe.. kom igen kommentera lite mer och skriv vad ni vill att jag ska blogga om!

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback