Söndag

Igår: Så tog jag först en promenad med hunden till båten som ligger i farstaviken. Där pappa, min farbror och farfar skulle sätta upp masten på båten. Efter det blev det lite fika i det härliga vädret. Fille kom och joinade en snabbis också vilket jag blev glad över :) Vid 8 tiden drog jag hem till Josephine där det bjöds på en 3 rätters middag som Josse hade lagat så bra så! Det var planer för utgång men efter att ha tittat på melodifestivalen i 3 timmar så blev jag alldeles för trött och drog hem till mig med Filip iställlet.

Idag: Försov mig en aning. Skyndade mig till träningen som inte gick som jag ville idag. Blev frustrerad och ledsen. Får skylla mig själv. bättre lycka på onsdag. Laget körde bra iallafall! :) Nu ska jag vila mig och få i mig lite näring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback