Torsdag



God kväll mina snygga lärsare!

Idag tog jag fram symaskinen och sydde in en massa jeans och byxor! Det är verkligen jätte roligt att sy. Önskar att jag va lite bättre bara, eller hur man gör allt "korrekt" jag kör mest bara, nålar lite här och där och vips så blir det bra ändå!

Efter det blev det friståendeträning. Lärde mig en ny plats idag som jag ska köra på den 4 april. Mycket ändringar med andra "håll hit och dit" men jag är ju proffs på dans så det där grejade jag ;) höhöööö

Höll på att beställa lite för mkt idag på H&M hemsida som min plånka egentligen inte tillåter, tills beställningen tyvärr inte gick igenom. Har tydligen elektronkort tror jag! :S Så det var ju tur det, på sätt och vis. Nu ska jag strax gå och lägga mig. Imorgon ska jag möta upp Johanna runt 2 tiden för att dra in till stan och köpa presenter. Efter det ska jag hitta till ett hus i Skansen på ett "möte". Efter det blir det en hemma kväll i guess.

Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback