Tisdag

  

Hej hopp!

Har precis vart ute med pappa och doggen på en liten promenad. Försökte ta lite kort men det gick åt helvete, då det var typ skymning ute och då min hund endast ville rulla sig i snön..

Jag tror jag har fått benhinneinfalmmation. Jag är inte säker men jag har iallafall jätte ont i vänstra benet som jag har haft problem med ett tag nu pga min ena fot. Det kan vara så att jag fått ont sen igår då jag sprang ute på asfalt eller för att jag gick i helt fel skor idag när jag tränad. Nåja. vi får se hur det är imorgon till träningen.
Nu väntar middag och DH.

Kommentarer
Postat av: Nicolas

Glöm inte titta på rosing haha!

nej jag vet det är ju ett skämt :((( jag blir skitsur, var har du sökt?

2009-03-17 @ 19:22:54
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback