The Hills







Hello!

Sitter och kollar på The Hills! Är sååå avundsjuk på Lauren och Whitneys jobb. Vem vill inte jobba på Teen Vouge som ung? Väntar på att Fille kommer hit, han är lite kraslig så vi kommer bara ta det lugnt ikväll och se massa filmer eller nåt! :)

Taggar för utgång imorgon istället om mina tjejer är lika partysugna då vill säga, men det tror jag. Dom brukar vara övertaggade! haha :D och om jag inte behöver jobba på det där hotellet? Dom har inte ringt idag så dom lär ju hittat någon lämpligare som kanske kan det där? hehe..

Nu ska vi se vad det blir för middag, eftersom att min syster är barnvakt..... Jag kan verkligen inte laga mat. Slutar nog med en skål med yoghurt och flingor. Men det kanske passar bra när jag ändå måste försöka bli lite nyttigare.


Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback