Söndag

Hej på er! Här får ni gårdagen i korthet:

18:00 mötte jag upp tjejerna för att handla middag. Efter det hem til Carro och äta + snacka skit.
Vi tog även det här med Earth Hour seriöst och tände en massa ljus.
Runt 22:00 drog jag mig in mot stan för att möta upp Julia och Simon som satt på ett ställe vid Sveavägen.
Vi väntade på att deras gamla musiklärare skulle ha en spelning! Grymt bra var det!
Efter det avslutade vi kvällen på Ambassadeur, där det var smockat med folk. Men jävigt bra drag som vanligt!
Pga sommartiden som ställdes in missade vi 03.35 bussen. Då var det bara att vänta på 06:00 bussen.
Lagom pigg var jag idag till en 3 timmars träning.

Nu väntar middag och en "vilo-kväll".
Puss på er

Kommentarer
Postat av: mirelle

Tja snyggo!

Haha, gäller att ligga i nu inför våren!

Jag har baren vanlig Sony med 7,2 pixlar men jag har en vit vägg som jag ställer mig vid så fixar jag i PS. Jättelätt!

2009-03-29 @ 18:30:06
URL: http://mmse.blogg.se/
Postat av: mirelle

Haha nej, jag är proffs ;)

2009-03-30 @ 20:01:06
URL: http://mmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback