Söndag




Hej på er! Sorry för dålig uppdatering, men man försöker ju leva lite också..

Min helg
Fredag:  Till skansen på ett litet spontant "möte". Efter det hemma kväll!
Lördag: (Ingen träning.) Träffade tjejerna i Nacka Forum för att köpa födelsedagspresenter. Efter det hem till Sara på middag/förkrök och sedan avsluta kvällen på Ambassadeur. Fyllekäk på donken med Fille och sedan hem till mig.
Söndag: Träning inställd. Mental träning istället hos Inkan med laget.

Just nu väntar jag på middagen och efter det antar jag att det blir en tv kväll med Beck!..
Haha juste, igår när jag och Filip gick på hamngatan påväg mot tunnelbanan så ser vi att dom visar PORR på ena platteven inne på typ telenorbutiken eller vilken det nu är. Ni vet den som alltid har massa disco ljus.. Haha lite överraskande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback