Måndag


Äntligen 20 år! Grattis :D <3

Måndag igen. Känns inte bra.
Den här veckan får jag reda på om jag får extra jobbet/sommar jobbet.  När det gäller jobb så är jag väldigt pessemistisk. Känns som att jag alltid har otur, som att dom ser mig som ett litet barn utan några erfarenheter alls. Aja, vi får väl se. Ska fortsätta söka imorgon.

På onsdag ska jag till Linn igen och fixa mitt hår. Börjar få en rejäl utväxt nu som måste fixas. Och den här gången tänker jag färga hela håret blont, för att slippa få en utväxt på en vecka typ. Det blir nog najs.

Många födelsedagar nu. Igår så fyllde Fanny 18, och idag fyller Angela 20!!! Och imorgon är det Saras 20 års dag! Och nästa vecka så fyller Hålan! Bokade helger med massa party känns najs! Jag hoppas att mina gamlingar firar sin dag på fredagen, så blir allt perfa. vet dock inte hur jag ska ha råd med allt, men det fixar sig!

Kommentarer
Postat av: helena aka. hålan

var min blivande ålder inte tillräckligt speciell för att nämnas!? vavava?

haha, 17 år fyller jag, 17 år!!!!!

2009-03-09 @ 19:17:58
Postat av: fnajsi

haha självklart är den det! Men jag tänkte att när din dag är inne så ska jag ha ett inlägg tillägnat för bara dig! :D

2009-03-10 @ 12:18:35
URL: http://mittlivibild.blogg.se/
Postat av: helena

haha, nu blir jag glad igeen! för en grym ålder som 17 får liksom inte glömmas :D

2009-03-10 @ 15:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback