Lost



haha oj vart kom den hastigt höga statistiken ifrån? :O
Om ni är nyfika på vad jag gör så kollar jag på Lost och äter en massa gottis. Sen ska jag sova, för imorgon är det en ny dag, som förmodligen ser ut som alla andra fast med träning på kvällen. OM jag inte tar mig i kragen och söker mig ett fattigt jobb. Fan vad jag är less på det här.. Vad är det för fel på mig? varför vill ingen anställa mig. jävla skit. aja, bara att ta sig i kragen och göra något åt det.

Hörs imorgon! Puss alla läsare och på min snygging som jag saknar. <3

Kommentarer
Postat av: helena

haha jag tror jag höjde din statistik på sidvisningar, vet inte hur många gånger jag gick in här, haha. skulle göra ett samhällsarbete men det gick ju lagom bra, så då blir det lätt att man gör annat liksom! ;)

denice det är bara att söka söka söka, du kommer hitta något tillslut, lovar dig! :) <3

2009-03-18 @ 11:34:26
Postat av: Fnajs

Haha :D men den andra linjen hade också höjts typ med 15 pers :P iknow, men det suger :P

2009-03-18 @ 11:42:57
URL: http://mittlivibild.blogg.se/
Postat av: helena

haha okej, va kul! :) joo, jag fattar :p

2009-03-18 @ 14:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback