Haha oj, hade hon tråkigt eller? eh ja.

Lovar du att vara ärlig?
Självklart.

Du heter:
Denice Engström


Smeknamn:

Fnajs för det mesta.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Haha, Whitney Houstons gamla ballader såklart..


Beroende av:
Socker
Vem behöver du mest just nu:
Min lilla Zingo, och min snygging såklart!

Vad tror folk om dig?
Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte. Jag skulle tippa på att de flesta tror att jag är dryg. Tills dem har hälsat på mig såååklart. Sen så får man ju klart för sig att jag är världens snällaste och trevligaste person.. höhö
Stämmer det?
Beror helt på humör, vilka personer som är runt om kring. Men oftast ja!

Vad får du oftast komplimanger för?
Snygga kläder, snygg sminkning, fint hår typ.. de mesta.. hah

Vad säger du för att imponera på någon?
Beror väl på situationen. Att vara gymnast brukar va en bra grej. Så kan man dra några skills och wooala, killen är min. på ett ungefär.

Hur imponerar man på dig?
Man ska ha en sjukt bra humor. Helst lika skadeglad som jag själv är så att vi skrattar tills vi ligger på marken.

Brukar du skratta för dig själv?
Oh yes

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Hurtig, såg dig allt.
Var bor du?
På Värmdö

Trivs du där: ¨
Jodå! Att ha nära till vattnet och skogen är inte helt fel. Sen 20 min till stan är inte så farligt. 

Äger du några converse:
Ja, fast dom används knappt

Sprit, cider, vin eller öl:
Helst cider
Brukar du bli för full:
Nja, det händer väl. Beror på hur ofta man är ute och hur mkt kroppen tål.

Vad har du för mobil operatör:
Telia, sämst
Är du allergisk i mot något:
Nej. Kanske mot Kiwi

Har du haft sex idag:
Nope
Nästa mål i ditt liv:
Skaffa mig ett heltidsjobb som jag heeeltrivs med, sen plugg och KÖRKORT!


Hur svarar du i mobilen:

Hallå? :)
Vem ringde du senast?
Fille pille

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Inget speciellt, vardags snack..

Antal timmar sömn inatt:
Typ 7


Sov du ensam:
Nepp

Brukar du komma i tid:
Alltid till jobb iallafall. annars är jag en tidsoptimist.


När mår du bra:

När jag är med folk som tycker om mig, När en träning går bra. När jag har tröst shoppat.

När blev du fotad senast:
I fredags hos Helena


Hur känner du dig nu:

Trött och mätt.
Vanligaste färg på dina kläder:

Antingen svart och neutralt, eller mkt färger. beror på årstid


Vad tycker du om fötter:
Inga problem. Är rätt van vid äckliga/skadade fötter inom gympan

Vad saknar du:
Sommar


Hade du en bra kväll igår:
Hel bra

Favorit dryck på morgonen:
Apelsin juice


Rakar du benen:

Ja när det behövs, hah
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Vid midnatt

Är du blyg?
Både ja och nej!
Sysslar du med någon idrott:

Självklart, vem vill ha hängrumpa? Ingen slappfis här inte. Gymnastik såklart


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut
Har du spytt offentligt:
Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Kissa & ha sex
Är du nöjd med ditt liv:

Hyffsat

Är du bortskämd:
Rätt så

Vad gör du i morgon:
Förmodligen inte så mkt. Sover bort dagen för att sedan gå ut och träna för att känna att jag gjort någon nytta iallafall..


Vad är det värsta du vet?
Falskhet

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Det beror på, men jag är rätt bra på att lägga pengar på onödiga grejer.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Ingen, Alla har sina problem..

Vad längtar du till?
Just nu till stg tävlingen. Är sugen på att tävla


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja.

Vad använder du för shampoo?
Vi byter typ varje vecka


Vad är det finaste du fått?

Oj, den var svår
Hur gammal är du:
19

Tycker du om någon just nu:
Ja, vädigt myket.

Om fem månader:
Så är det Augusti. Då ser jag fram emot ett bra slut på sommaren och min 20 års dag!!


Du samlar på:
Läppglans, skor och underkläder får man aldrig nog av.

Gröna eller röda äppeln:
Gröna


Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Någon av mina underbara vänner
Gillar du golf:
¨
Har aldrig testat, och jag lär va sämst också för den delen

Vilken tid gick du upp idag:
Kl 8
Har du sovit i din egna säng inatt:
Yes

Har du strumpor på dig nu:
Nej
Är det okej att gråta:
Ja, men inte allt för ofta


När grät du senast:

Kommer faktiskt inte ihåg. Säkert på någon träning. Brukar vara där frustrationen sätts igång.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa jorden runt. Sen Spara!.. Nej självklart slösa allt på nya skor!

Bär du glasögon eller linser:
Nej men jag borde, och lär säkert köpa glasögon tills jag får körkort.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej absolut inte. Jag föredrar hellre fler plagg för en stor peng. Men däremot får man lägga lite mer på dyra väskor och plånböcker..


När går du upp ur sängen en helgmorgon:

Runt 12 tiden båda dagarna för att hinna till träningen
Har du piercing:
Naveln och tungan


Vill du gifta dig:

Kanske, men inget måste.
Vill du ha barn:
Jaa

Solar du ofta:
Lagom mkt.
Är du bra på att laga mat:

haha


Är du flygrädd: 
Njee

Hur vig är du:
För att va gymnast? sådär. Men om man jämför med er andra slappisar så ja.


Är du musikalisk?

Gick musikklass från 4an till 9an, så ja, rätt så.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Ett stort glas vatten med is


Vilken är din favoritglass:

Ben & Jerrys
Tror du på ett liv efter döden:
Nej

Tycker du om sushi:
Älskar!
Vad äter du helst när du ser på film:

Allt som är onyttigt

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja
Har du tandläkarskräck:

Nej


Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Det varierar

Vilken ögonfärg har du:
Typ blå-grå-gröna


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja

Biter du på naglarna:
Nej


Röker du:

Ja, när jag festar.. fyfy
Hur ofta tränar/motionerar du:
Ca 12h med gympan i veckan, sen kanske 3ggr i veckan på egen hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback