Tisdag, back on track

Hej!

Jobbade i går, jobbade idag. So far har det vart SKIT FINT VÄDER och jag har suttit inne i alla sol timmar. Jag lackar. Imorgon är jag iallafall ledig. Ska lägga mig på playan tidigt och utnyttja min ledia soliga härliga dag. För sen ska jag jobba tor-fre också. bajs.

borde träna också, har lagt på mig någa bilisar under midsommarhelgen.. men äh jag orkar inte träna.. slapp har man blivit... Idag åkte gympa laget till Island på träningsläger. Kul för dom. Själv skippade jag det i år för att göra andra roliga saker för pengarna. Hoppas ni köttar gärnet!


jaja.. tänkte bara visa att jag är back on track igen lixååm. Så ni kan ju börja läsa och kommentera igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback