Söndag

Halloj! :)

Jag och syrran åkte ju in till Grönan igår. Helvete va mycket människor det var. Men det förstod vi eftersom att det var Sommarkrysset. Vi hann iallafall åka Berg och dal banan 2 ggr, Nya Insane som var HEEEEEELT SJUK! Sätter mig inte på den på länge. Fyfan säger jag. Det var nog bland det värsta jag vart med om. Sen lite andra små grejer. Mötte sedan upp Filip som hängde med oss hem.

Vaknade runt 11 tiden för att dra till grisslinge och bättra på brännan. Jobb imorgon så ikväll har jag vart hemma bara och vilat ut mig.


Kommentarer
Postat av: Deenise

Hey

Var har du köpt det där linnet som du har på dig, där du sitter vid busshållplatsen? :)

2009-06-29 @ 10:31:52
Postat av: Denice

Den är från Gina, men tyvärr förra årets! :p

2009-06-29 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback