Saknat mig?

Visste väl det! Min dator har faktiskt inte fungerat som den ska på sista tiden. Den är helt proppad med virus. Nu snodde jag pappas som jag egentligen inte får "surfa" på som han sa innan dom åkte ut med båten för ett tag sen.

Vad har jag haft för mig då? En jävla massa ska jag tala om.. fast jag kommer knappt ihåg. (måste kolla när jag skrev sist...) Haha oj över en vecka typ.. Okej Midsommar firades på Tynningö, på Andrea och Vickys landställe med ungefär 20 pers. Det var jääävligt lyckat faktiskt, hade as kul! Runt 9 tiden drar jag och Moa in till Tekniska för att möta upp Magda och Marika för att ta en taxi till en Herrgård i Sigtuna. Där mötte vi upp Philip och Danne..

Sjukt stort hus.. Konstiga och jobbiga människor. Men kul hade vi. Runt 3 tiden drar vi till Philips landställe som låg någon mil därifrån och stannade där till söndagen. Där tog vi det jätte lugnt, kollade på film, åt massa mat, fiskade och sånt! i like! det var typ det..

Ni ska få se bilder från midsommar snart också! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback