Måndag

Hej på er!

Helgen var helt underbar. Vädret, hotellet, lördagskvällen och gymnastiken! Kunde inte ha blivit så mkt bättre. Okej, kanske placeringen. Men vi är ju nybörjare så vi hade inte direkt några högra förväntningar. Bilder kommer upp senare.

Idag har jag jobbat hela dagen. Är helt död! Nu ska jag in till stan med min syster och mamma för att äta middag!
Imorgon är jag ledig. Det ska bli skitvädet så då ska jag passa på att kolla på nån fin klänning. Kl 3 är det VårShow på värmdö gymnasium och vid halv 7 tiden ska jag träffa två gamla klasskompisar som jag inte har sett sen studenten!!!!

Tråkigt för 90orna som tar studenten på torsdag när det ska bli svinkallt.. ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Mickan

jag tog på lördagen 6/6 då var det sol, ha ha ha :D

2009-06-09 @ 23:20:37
URL: http://salvation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback