Fredag kväll



Onsdag:
Jobb 9-5. Träning 18.30 - 21.30.

Torsdag: Jobb 9-5. In till stan för att gå på Josses mottagning. Mötte upp Greta och Sara senare på kvällen för att gå på Värmdös slutskiva.

Idag: Jag var bokstavligt talat död. När väckarklockan ringde på mobilen efter knappt 4 timmars sömn ville jag skjuta mig själv. Men det var bara att stiga upp och gå till jobbet. Ont som fan hade jag i kroppen, men jag tog mig igenom dagen till slut. När jag kom hem fanns det bara en sak att göra! SOOOOOVA! Blev väckt efter någon timme då det var middag med en utvilad kropp, dock inte så hungrig då jag har käkat för en hel skolklass bara idag. Jag längtar tills mina lediga dagar kommer nästa vecka.

Nu: Ligger i sängen och kollar runt på facebook. Känner att den där tuppluren på en timme inte gav så mkt ändå. Dags att lägga sig och förhoppningsvis vakna upp till lite sol imorgon. Skönt att det heller inte är någon träning! Bort med fula muskler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback