Torsdag

Jobb 9-5. Jobbigt och ångest över allt. Sen in till stan för att träffa några i gympan på en fika! Jag var hur seg och trött som helst, men det var mysigt ändå. Tog bussen hem mot värmdö, gick av en busshålplats innan min för att få en liten promenad i spöregnet. Nu har jag nästan packat klart allt till Gotland. Jisses va mkt det blev, var tvungen att älja bort några skor!

Pappa hittade en as cool gul regnjacka som legat och skrotat både i båten och förrådet. Blir perfekt nu när det tydligen är risk för översvämningen där nere :S

Jag hoppas att den här veckan får mig att tänka på annat än just dig och andra jobbiga saker som poppar upp. Behöver verkligen göra nåt kul nu.



Bjuder på en hel snygg bild! så här ser jag oftast ut så ni vet.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback