Perfekt sommar

Hej! tänkte bara visa att jag finns.

Gotland var heeeeeelt GALET! Drog hem lite tidigare under fredagen istället då vi var helt slutkörda. Hem til Nynäs där emely och malin bor för att sedan på lördagen kolla in Hoffmaestro som jag avgudar. Dom är BÄST live, så jäklans bra.
Efter 8 dagars non stop krööök så fick det vara nog. hem till sthlm och min sköna säng. Sätta igång med träningen, chilla med kompisarna här hemma.

Golfen igår. säger bara HAAAAAAAAHA vad fan hände? fattar ingenting nu dagen efter hur fan vi ens kom in efter 1½ timme typ. kul var det iallafall och full som en kastrull gled jag hem till jullet på lite friterad vårrulle.

På lördag drar jag till Turkiet för att festa, sola bada och träna! längtar

Nu har jag sovit några timmar. inte tillräckligt men sånt hinner jag inte med idag.
måste vakna till liv nu  och fräscha till mig! vi höres när jag har en dator igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback