Det var inte igår!

Hej på er!


Ser att jag vart lite upptagen! Har snart inte bloggat på en vecka. Men nu ska ni få lite uppdatering och bilder.

I lördags jobbade jag från 9-5. Hem fort som tusan och fixa sig, och sedan hem till födelsedagsbarnet Bente som ÄNTLIGEN fyllde 18! Vi har väntat i 3 år nu, men nu var dagen här. Full som fan blev jag på hennes goda bål. In till Amba och fortsätta kvällen där. Hem med halv 3 bussen för självklart var det ju jobb dagen efter.

Söndag: Jobb, sen in och fika med gympatjejerna som hade haft en trevlig middag dagen innan som jag missade. Tog igen allt snack med en fika då. Vi skrattade och grät och gjorde den bästa låten! haha. Hösten kommer bli riktigt spännande och allt kommer verkligen kännas som en nystart! Vill inte avslöja någonting än för er gympamänniskor som läser min blogg. men ni kommer nog bli överraskade!

Efter det så hängde jag med Moa, Phlip, Danne och David. Gick till en liten krog och svulla pizza, sen en lång omväg hem!


Måndag: Filmkväll hos Moa med Philip, David och Frank.
Tisdag: Gymmade med Moa på hennes jobb. Efter det fika på Freco... Hem till Carro på Värmdö en snabbis. Sen till Bistraud för en cider. Och sen träffa Filip en sista gång på länge... :(

Det var nog allt som ni har missat i mitt intressanta liv! :) På Lördag drar jag till Gotland i en vecka. Kommer blir så jävla braaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback