Frågor och sånt

13 har du:

Ett förhållande: Ett komplicerat sådant?
En bästa vän: Inte bara 1
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Hm, nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Det man säga
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Haft ett one night stand: Ja.
Skrikit åt en lärare: haha, vilken fråga. Ja det har jag.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Säkert
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Kanske när jag var mindre?
Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
Snusat: Nej, kommer aldrig testa, fy!

12 Dagens:

Klädsel: Slitna, trasiga jeans, Monki T-shirt, Hood tröja.
Smink: Neutralt
Frisyr: Slarvigt uppsat
Låt: The Potbellez - Dont Hold Back
Vill ha: Ett nytt och roligt jobb
Sjuka: Efterblivna cancer killen
Saknad: 48
Köp: Ingenting
Godis: För mycket. fan
Attityd: Irriterad och besviken
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Hej 2 extra kg, hej bleka kropp. hej slitet hår. hejdå!

10 Första:

Bästa kompis: Maria
Husdjur: Hamster, Mumfie.
Semester: Florida när jag var 3?
Jobb: Sommarjobb hos pappa
Riktiga kärlek: Filip

10 Sista:

Personen som smsade dig: Syster
Personen som du kramade: Någon i går på träningen
Personen som ringde dig: Filip
Personen som du ringde: Syster
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Filip tror jag
Alkoholdrycken: Cider och Lakrits shot
Bilfärd: Hem från jobbet med pappa
Filmen du såg: Minns ej
Gången du grät: Igår på träningen
Måltiden: Middag

9 Skulle du:

Våga hoppa fallskärm: Det är ju nästan ett måste
Våga hoppa bungyjump: Nej!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Om han har as cool stil
Kalla dig själv lycklig: Ja ibland
Hellre ta bilden än vara med på den: Nej
Kunna gråta över en kille: Absolut
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Ja
Kunna springa 50mil: Om jag gick 1 vecka på mig och med pauser, + några tusen, så ja!


7 Vad:

Gör du just nu: Väntar på att Filip ska komma hit
Ska du göra imorgon: Jobb, sen träna
Har du med dig in på bion: Fanta och Popcorn, eller nåt bland godis
Är det för färg på dina byxor: Ljus blåa
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen
Skulle du göra om du vann på lotto: Resa, flytta hemifrån(?), Köpa någonting som jag drömt om innan. spara!

6 Blandat:

Är du blyg inför det motsatta könet: Nja.. ja  början
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jajjamen
Använder du huvtröjor: Självklart
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Funderar på att göra ett litet hjärta på handleden
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Beror på.

5 Val:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 18 eller 19 tror jag
Sova på sida, mage eller rygg: Mage
Kramar eller kyssar: Kyssar

5 Frågor:

Har du någon gång kysst en tjej/kille för att vara snäll?: Haha säkert
Vem såg dig senast naken?: Filip
Vem pussade dig senaste: Filip
Vem såg DU naken senast ?: Behöver jag ens nämna? 
Har du någon gång vart åskådare till en sexuell akt?: Haha, kanske inte åskådare direkt, har däremot haft sex brevid ett annat par. Vi hade EJ fyrkant.


Kommentarer
Postat av: Moijsan

Jävla knäppjöök! haha hur pallar du! :D

2009-01-27 @ 11:13:27
URL: http://moasnackar.blogg.se/
Postat av: fnajsi

haha när du är lika uttråkad som jag så sitter en sån här uppe på din blogg också! :P

2009-01-27 @ 17:41:27
URL: http://mittlivibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback