trött och frusen



Efter promenaden med hunden som inte var så lätt i och med att det är isbana överallt här på landet, så gick jag upp på rummet, la mig i sängen och fortsatte läsa på min bok "starkare än hatet".. sen ställde jag klockan och slumrade till i någon timme för att jag var så frusen.

Nu känner jag mig lite hängig. måste få lite energi till träningen, får hoppas att den kommer. Kanske kan ta med  mig kameran till träningen och fota roliga stunder som tex fruktpaus? haha, gud så tråkigt. Man har aldrig tid för att fota på träningarna.

aja, vi hörs sen! pussen

Kommentarer
Postat av: Nicolas

vad glad jag blir, tack!

soet bild_08

2009-01-21 @ 23:16:43
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback