Träning



Tjingeling såhär på kvällskvisten.

Träningen gick sådär. Flickis träning på trampo som går bättre och bättre, sen några 2½ skruvar som satt som en smäck, och en trippelskruv som jag stod på. Kanske nästa varv att ta till trampett? säkert värt mkt.

Sen var det 3 moment framåt som gällde idag, Som tur var hade vi det nya låga luftgolvet att köra på. Längesen, men jag körde på så snart sitter väl det också i guess. Sen skulle vi självklart byta övning till något jag tycker är jätte läskigt. Sträckt-halv in flickis typ, eller wipback. No no. När de är tänkt att tas upp på tumbling så säger jag adjö till gymnastiken. Fanny och Sonja var as grymma! Sen hoppade jag över hoppet, kände att jag behövde göra lite fotstyrka, eftersom att min vänsterfot är knas. Eller båda rättare sakt är sjukt svaga, hur det nu kan ha hänt? Säkert för att jag inte dansar balett längre! Jaja nog om klagomål :)

Imorgon får jag se vad som händer under dagen. På kvällen ska jag iallafall hem till Mormor och Morfar på middag, för att Morfar fyller år! Kan ju bli lite trevligt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback