Torsdag



Hej på er!

Gick faktiskt upp vid 10 tiden idag. Hade tänk åka in till Nacka Forum för att möta upp min mamma efter att hon vart hos frissan, men självklart att hon lämnat mobilen till Petra på hennes jobb. Så då var det kört. Jag som var så sugen på Sushi!

Istället gick jag på en lång promenad med min hund. Kul att han blev nöjd och glad iallafall.. Just nu sitter jag och planerar lite. Hur jag ska göra i vår och så. Hade tänkt plugga matte, men i nuläget så vet jag inte. Kanske tar det till hösten, för nu vill jag framförallt prioritera Körkort!! Och bara koncentrera mig på de. Även hitta ett till jobb så att man har något säkert till sommaren och mer fram mot våren.

Imorgon åker mamma till Egypten. Blir så avis. Känns som att alla drar utomlands förutom jag. :/ Thailand hit och dit i flera veckor, min syrra och hennes polare har redan beställt en 2 veckors resa till Grekland i sommar. Va fan ska jag göra i sommar??? Jag vill inte att den ska sluta som förra med bara en massa jobb. Jag vill resa minst en gång, men med vilka?.. (MOA vad sägs om den där resan du snackade om med boysen? :D)

Aja.. nu ska jag läsa på lite om körkortet och allt vad det innebär. Ciao!


Kommentarer
Postat av: MOA

Dennis, Jag tycker fortfarande att vi kör på det, fan vad skönt. plus att då har man något att se fram emot. Pussssssss

2009-01-15 @ 13:07:24
Postat av: Fnajs

BRAAAA :D då ska jag börja spara med en gång! vi borde kolla ut resa snart! :) min syrra och henne kompisar hittade till grekland, 2 veckor för typ 5000! as bra juuue! :D:D

2009-01-15 @ 13:29:53
Postat av: Moa

det låter ju as bra ju!

Ska snacka med grabben, och du med din!

måste nog börja spara och kolla redan nu! Puss pussssss ses på lördag babe!

2009-01-16 @ 13:53:17
Postat av: Fnajs

Iknow, ska lägga undan hälften av nästa lön! :) Ja det måste vi göra, man planera lite på lördag eller nåt ;) Pussss

2009-01-16 @ 14:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback