Onsdag!!!

Tjingeling! Känns inte okej att jag behöver tänka till en stund innan jag skriver vilken dag det är som rubrik!

Förkylningen är nästan borta nu, sådär lagom till träningen ikväll! Katjing. Dock har jag lite ont i foten fortfarande. Skit skumt!

Hade tänkt att ta en promenad när det är så härligt väder ute. Väntar bara på att batterierna till kameran ska laddas lite, så får den följa med! Annars så hade jag väl inte tänkt å göra så mkt idag. Filip har för fullt upp med plugg så honom kan man väl inte träffa.. sen så börjar ju träningen ändå om 6 timmar.

Kommentarer
Postat av: fanny

app app app och ändå blev det fel! det är ONSDAG idag tjejen

2009-01-07 @ 14:42:53
Postat av: Anonym

men herregud! haha nu skäms jag nästan! HAHA

2009-01-07 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback