Söndag

Hejsan!

Igår mötte jag upp Moa på stan. Handlade lite smågrejer på H&M till mig själv. Sen även en present till Filip. Tack och lov att jag hittade en till slut. Det fick bli ett par brun guldiga WE hörlurar! Han kommer hit snart och får öppna paketet så jag hoppas att han blir glad!

Efter att vi sprungit runt på stan och fikat å grejer så drog jag och Moa hem till henne för att börjar laga mat tills Greta, Björre, Rostis och Josse skulle komma. Väldigt trevligt, med Barn spel och grejer.

Idag fanns det inte så mkt att göra i och med att både jag och Moa var sjuka. Vi drog in till Enskede för att kolla på träningen. Dock var det inte många som tränade, vi var nästan fler som kollade på. haha. Men det är ju fortfarande lov + att väldigt många är sjuka.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback