Söndag

Träningen idag gick super bra. Trodde nästan att det skulle gå käpp åt helvete efter för lite sömn, men ibland kan det ju bli tvärt om. Körde överslag volt, vilket inte har hänt sen sommarlägret. hej fegisen här!! Sen blev det en massa flickis-wip back träning som var kul och som gick jätte bra. + dubbelsalto på nya golvet, i love it! Inkan såg nöjd ut iallafall. Har en tendens att göra henne rätt irriterad ibland när jag fegar och säger att jag inte kan någonting.

Efter träning åkte jag hem och åt Thaimat <3. Sen drog jag och mela ner och köpte godis + hyrde en film. "Cleaner" med Samuel L Jackson bla. Den rekomenderar jag.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback