Söndag

Tjena hej!

Kvällen igår var jätte trevlig! Drog hem till Carro runt halv 7, där tjejerna befann sig, Vi spelade spel och drack vin! Runt 8 kom tjejen från Himmelriket för att hålla detta "Sex Party" med alla dessa oljor och prylar. (Hon beskriver bara vad produkterna heter och används till typ.) Sen får man beställa om man är sugen på att köpa något! För mig blev det en hel del den här gången! :D Hihi. Inte allt för brutala grejer här. Ha inte allt för konstiga tankar om mig.

Är ni sugna på att ha ett sånt här "party" med era tjejkompisar så kan ni kolla in den här sidan. http://www.himmelriket.se/

Idag vaknade jag runt halv 12 och drog till träningen runt 1. Tränarna hade vart på någon slags kurs så idag var det flickis träning med en massa olika stationer. Så nu är man lite seg.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på tv, sitta här. göra Té och bara mysa. Jobbar 13-17 imorgon.
Pussen



Skit snygga va vi igår på vägen hem! :)

Kommentarer
Postat av: caroline

åh,söta tjejerna! helt körda, hah

2009-01-11 @ 20:10:55
Postat av: Fnajsi

Haha jaja, as heta

2009-01-11 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback