Måndag

Halloj!

Jobb 13-17. Vaknade av att den där jävla cancer killen har ringt hit hem typ 50 ggr + till min och min syrras mobil. Jag förstår verkligen inte vad hans problem är. Varför fortsätta ringa när vi inte svara första gången. Både jag min syrra och min föräldrar har ett liv. VI JOBBAR OCH GÅR I SKOLAN. Fatta! skit irriterad är jag. nästa gång ska jag säga att vi är för fattiga för att sponsra dem. efterblivna jävel.

Det sm gjorde mig glad var att jag fick en grym lön, vilket jag inte hade väntat mig. Nu måste jag dock börja söka nytt.

Veckan:
Tisdag: Jobb 09-17.
Onsdag: Till Linn kl 10.00 och fixa håret. Fixa med lönen + sparkonto. Lämna in jackan på kem tvätt. Träning.
Torsdag: In till stan. Lite shopping, Fristående träning
Fredag: Utgång?
Lördag: Träning, Linns 18 års fest!!
Söndag: Gympasnack + fika!


Nu ska jag äta middag, sen kommer Filip hit! :D
Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback