Man sover inte i 15 timmar efter en chillkväll. haha

Tjena mors!

Idag har jag vart inne i stan med Greta och Vicky. Dom letade efter present till Sara! Säger inte vad det blev eftersom att Sara förmodligen läser det här! ;) Efter det tog vi oss en fika eftersom att det blev snöstorm helt plötsligt. Vid 5 tiden ringer vi Fanny för att se vad hon gjorde om hon jobbade eller så, nej men då ringer vi tydligen och väcker henne. KL 5!! Haha, hon hade sovit i 15 timmar. det gör man inte. inte om man hade vart på bio och tagit de hellugnt kvällen innan. haha skrattar fortfarande åt det. Nyvaken tjej mötte iallafall upp oss i slussen runt 6 tiden. Då drog vi till Muggen och tog en fika till.

Köpte ett jättefint svart skärp med blommor på idag också! :)

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah jag skrattar också när jag tänker på det, samtidigt som jag är skitsur på mig själv!

2009-01-07 @ 00:42:54
Postat av: fnajsi

haha, när gick du och la dig igår igen då? :D

2009-01-07 @ 12:23:03
Postat av: fanny

kan ju säga att jag somnade vid 6! katjiiiing!

2009-01-07 @ 14:43:52
Postat av: Anonym

Haha inte okej! du lär ju få en kanon träning idag! ;)

2009-01-07 @ 16:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback