Lördag, utgång

Tjenare!

Det blev som sagt utgång igår kväll. Åkte in så att jag var i slussen runt 22.30, Där mötte jag upp Greta för att dra till Nivå 22 och föra snabbt innan vi skulle vidare. Vi tog Laroy den här gången med, missade gästlistan med 5 min, så det var bara att betala inträde...

Där inne träffade vi bla Moa som vi var med hela kvällen till 02.20 ungefär då vi drog oss mot garderoben för att ta ut våra grejer. Sjukt mkt folk och Kaos var bara förnamnet. Självklart var MIN jacka försvunnen. Någon lycklig jävel går runt med min fina kappa som nästan är sprillans ny. Men tjejen i garderoben var jätte snäll mot mig och gav mig en annan jacka eftrsom att det spöregnade ute, Samt telefonnummet till kontoret på Spybar som jag kan ringa till ifall att min jacka skulle lämnas in. Vilket inte lär hända.

Det roliga är att jag "trivs" bättre i lånejacka om jag fick av tjejen. Det var också en svart kappa med luva,och den hade mkt bättre storlek. Så nu tänker jag strunta i att ringa och ödsla tid på att hitta min jacka, och lämna in den här på kemtvätt. Visserligen var min dyrare. Men sånt här händer.. Det hade vart en annan sak om dom gett mig en fattig vind/regn jacka.

Efter detta strul så drog Jag, Moa, Philip och Greta. till Kebab Palace (?). Sen nattade jag hos Gretchi med Zappa.




Kommentarer
Postat av: William

Är det therees som är med på bilderna?

2009-01-26 @ 17:53:26
Postat av: denice

Ja det stämmer, fast ja känner henne inte! Hon var med Moas sällskap! :)

2009-01-26 @ 18:14:04
URL: http://mittlivibild.blogg.se/
Postat av: Nicolas

haha, älska att du tar den jackan!

2009-01-27 @ 17:58:10
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: denice

haha :D eller hur, kanske en aning skabbigt! har ingen aning om vem som haft den :O men det är ju som att köpa second hand! ;)

2009-01-27 @ 19:32:07
URL: http://mittlivibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback