Lördag.

Godmorgon!

Gårdagen började med att jag var i stan ett tag och mötte upp olika personer. Till slut hamnade jag Bente och Angela hemma hos Gabbe för att få vårat förkrök. Kom hem runt halv 8 tiden, slängde i mig mat, bytte om och drog mig mot Caroline där vi började kvällen. Runt halv 12 tog vi en Green Cab mot stan för att dra till Vanilla där vi stannade en stund och köpte billig dricka. Efter det blev det Magenta där vi stannade till stängning.

Sen donken, sen hem till Annies kompis dä kvällen avslutades.. Nu är jag hemma. sjukt trött,och ont i foten.
Snart ska jag dra till träningen som är i bromma. palla. Blir bara 2 timmar för mig idag. Sen har jag brådis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback