Lördag

Godmorgon!


Gårdagen började som sagt med jobb från 13-17. Sedan kom jag hem och gjorde mig i ordning för att dra till Carro runt halv 8 för att träffa alla brudar. Vi kollade lite på Let´s Dance, drack vin och hade trevligt. Efter en del snack hit och dit bestämde vi oss för att dra in till Söder på hemmeafest. Jag tog Green Cab taxi med Mimmi, Carro och Jullan in, endast 200 spänn vart du vill! SINNESSJUKT! Men redan i slussen slutade kvällen för mig så jag bestämde mig för att dra hem och möta Fille som jag nu för tiden träffar 1 gång i veckan typ.


Överlyckliga vart  vi alla när vi sedan fick reda på att Blondinbella fick lämna LD! YES


Nu har jag precis ätit frulle, filip har åkt hem och packat inför flytten och just nu väntar jag tills träningen börjar i princip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback