Ingen topp träning



Halloj alla mina trevliga läsare. erkänn att jag har blivit bättre på inlägg. dock inga bilder än, men ni vet ju vid det här laget hur mina tråkiga-lediga-dagar ser ut.

Träningen ikväll gick inte bra. Mitt tålamod låg verkligen längst ner när vi skulle börja köra bakåt skruvar, och jag är verkligen en pingla på det varvet, som jag kör sisådär nån gång i månaden kanske. Ville hellre köra dubbelsalto för där behöver man inte tänka på en massa jobbig teknik. En perfekt rondat-flickis sen är det bara snurra på. Blev skit irriterad och satte mig för att lugna ner min frustration. Men med en dålig start blev det inte så mkt bättre. men man kan ju inte ha en bra träning varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback