Hängde naken i liften..

Tjena mors!

Jävlar vilken bra träningen.. host. Det var jag, Fanny, Natta och Rosanna där. Jag och fanny var fortfarande snoriga och Rosanna hade ont i handleden. Blev nån bra pik tsucka, och en trippelskruv till spik, den blev jag as nöjd med! Sista "passet" skulle vi köra på nya luftgolvet. Erkan ville att vi ska köra wipback (stavning?) och Rosanna stukar foten. Katjing. Där tog träningen slut. (Stabilt lag) När vi var påväg hem så kilade vi för vi pressbyrån och då får jag se det roligaste jag sett på länge på första sidan av Expressen!


Snabbt stoppades liften och efter 15 minuter kunde en skidpa
Mannen klarade sig oskadd ? dock en smula nerkyld om huden.

Haha för det första, hur lyckas man ens ramla ur en sittlift?
Hur lyckas både brallorna och kallingarna åka ner? Alltså, jag dör!!!
Stackars människa.

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahahaah

2009-01-07 @ 22:43:21
Postat av: Anonym

hahahaha :D så söt rumpi

2009-01-07 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback