Gårdagen

Hejsan!

Drog till Greta så att jag var där vid halv 9 tiden. Drack vin, spelade spel, sjöng singstar och hade det jätte trevligt tills klockan 12 ungefär då vi drog oss in till Laroy. Först var det tänkt att vi skulle till Pans, men eftersom att det är rätt strängt med ålder där + att vi inte ville gå miste om en massa tid så drog vi direkt till ett ställe som vi visste att en nyss fylld 18åring skulle få komma in! Själv var det första gången jag var på Laroy.. Kan ju säga att jag hade lite väl höga förväntningar på stället, som var AAAAS litet, trångt, sunkigt mörkt. aa you name it.. Men med rätt människor så blir det självklart en lyckad kväll ändå!

Jag, Sara, Sonja, Greta och Johanna dansade loss till kl 3 då det var dags för stängning. Efter det mötte vi upp någa klasskompisar til Greta som vi vart med tidigare under kvällen för att dra på efterfest hos Lin. Slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback