dagen efter..

Hej! Jag mår absolut inte bra. Jag är dock inte bakis, tror jag. bara jävligt förkyld och mår förjävligt.

Dagen igår började med att jag mötte upp Sonja för att handla mat till alla tjejer. Efter det drar vi in till stan och fikar medans vi väntar in dem andra tjejerna som vi skulle möta upp. Kvällen  spenderades hos Johanna Aschan där vi fixade oss, åt 3 rätters, drack en massa och hade kul fram till klockan 11. Efter det drog vi till Slussen för att fira tolvslaget där, vilket jag aldrig gjort förut. Lite kaos var det med sjukt mkt människor och jävligt kallt. Efter en timme ungefär beger vi oss mot Hötorget där vi skulle festa med lite gympamänniskor. Och där tror jag vi inte säger så mkt mer.

Nu är jag iallafall hemma, tack och lov. att jag ens orkar sitta framför den här datorn.
Ha tålamod med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback