Converse & Marc by Marc Jacobs

Åh vad jag längtar efter min lön!! Kommer om 17 dagar. Det är evigheter tills dess och jag är pank! buhu.. När den kommer ska jag samtidigt göra ett till sparkonto så att jag själv kan lägga undan pengar. Jag hatar att ha pengar på kortet när man är ute och shoppar. Då ser man liksom inte hur mkt som försvinner. man har absolut ingen koll. Ett par skor där, en latte där, lite lunch där, kläder hit och dit. sen vipps 100 spänn kvar. Samma visa varje gång. Men hey jag har aldrig vart den där som sparar. Jag är född med ett hål i fickan!

Kanske ska bli min nyårs grej, prioritera vad pengarna ska gå till lite bättre. Spara och vara ekonomisk. Men ett par nya älsklingar behöver jag iallafall:

CONVERSE CONVER ALL STAR HI
Och en ny plånbok! Kanske denna, skit snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback