Utmanad

Gormorgon på er!

Gick upp för en stund sen. Ska ut på en liten promenad strax även fast halsen gör ont! Ha blivit så jävla lat på senaste tiden. (även om det är pga att jag är sjuk)

Såg att jag blivit utmanad av Angela!

1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Åååh vad jag saknar den här tiden. Det var den 7 juli 2007. (7/7-07) Första dagen som vi kom ner till Österrike, till Gymnasestradan. Vi tog ett kvällsdopp direkt efter att vi lämnat av vår packning i skolan som vi bodde på. Då gick fortfarande många kvar i laget, nu har minst 8 st på bilden slutat :/. Men vilken glädje och lycka! Får rysningar när jag kollar på bilden och tänker tillbax på hur kul vi hade tillsammans! <33

Jag utmanar: NicolasG, FannyD (bdb), Moa, Linnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback