Söndag

Hej!

Mötet med gruppen idag gick väl bra. Vi pratade mest om kommande tävlingar, sommar läger, inköp av kläder, hur vi ska förbättra vår mentala träningen inför en tävling/under tävling, samt hur förra Jsm var. Som det ser ut nu kommer jag skippa Island lägret i sommar för att ha råd med 2 andra resor som jag prioriterar för denna sommar. Det finns inte en chans att jag kommer få ihop så mkt pengar för 3 resor! För då snackar vi runt 25-30 000! Och jag har inte ens ett fast jobb, så lycka till.

Efter mötet drog jag och Moa till Grodan och fikade med Julia och Andrea. Efter det mötte jag upp Filip som numera bor i stan! Avis! :) .. Nu är jag hemma och väntar på att Beck ska börja!

Imorgon ska jag ta en riktigt lång sovmorgon, sen gå ut och träna en stund! Och sen söka jobb!

Bjuder på några fattiga mobil bilder från igår. Vi kan j hoppas att det kommer några med bättre kvalité.


Syster, Bente, Amanda och Sofia


Linn & Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback