Trams



Hej! för er som är uppe..

Jag mår lite bättre nu. Kanske för att jag legat som en fet soffpotatis hela dagen framför teven. Eller för att jag fått i mig ipren, nezeril och halstabletter. det andra lät bättre.. men man kan ju inbilla sig lite att kroppen blir bra av "vila" också.
Jag är rastlös samtidigt som min kropp är hur svag som helst. och jag hatar det. Jag som hade tränat så bra innan. Nu är allt bortkastat, nu måste jag börja om igen, för jag har ändå förstört allt. blää.

På fredag åker Filip till Frankrike med några kompisar på någon skid/snowboard-ungdomsgrej. whatever. någonting. Och är borta i typ 9 dagar.. Han kommer ha hur kul om helst och säkert inte tänka på mig så mkt som är kvar i tråkiga sthlm och inte gör ett skit. Hoppas det finns fler här hemma som inte ska göra ett skit. som kan göra nåt med mig..

Happ.. tänkte bara skriva lite trams innan jag ska sussa.. Hoppas att jag mår lite bättre imorgon så kanske jag iallafall kan komma in och kolla på träningen. Fota lite.
Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: mathilda

skorpor med mjölk! :)

2009-02-19 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback