Torsdag

Hej på er!

Har hållt på med CV, skickat in ansökan till affärer samt Vuxenutbildningar. Hade tänkt plugga upp Matte B snart. Men jag förstår inte riktigt hur det fungerar med skolorna. Lite förvirrande fakta. Ska kolla med mina föräldrar sen så kanske dom kan hjälpa mig, annars lär jag väl anmäla mig till en skola i Norrland eller så.

Ser fram emot en hel kväll med Filip imorgon, om det blir av. Jag föreslog att vi skulle gå på Bio, vilket jag aldrig gör nuförtiden, och sen gå hem till honom och mysa! Eftersom att det är såååå nära nu. Slippa pallra sig ut till Värmdö hela tiden. Jag är lite sugen på att se Valkyria! Tror även att det är en film han kan tänka sig att se!

Valkyria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback