Tisdag

galaxy1.jpg picture by stoffe_bucket

Tjenare!

Kom hem från jobbet för en stund sen. Jobbade bara halvdag idag. alltid något.

Imorgon blir det kryssning kl 7 med Josephine. Fick nyss ett samtal från henne då hon berättar att hon fick tag i en tvåmannahytt. Hon har ring och terrat dom hela dagen för att se om någon släppt sin hytt! Ska försöka göra kryssningen så billig som möjligt. Men jag är as taggad nu, nåt kul måste man ju hitta på såhär bland all vardagsångest. Dessutom blir det ju kryssning nästa vecka också, fast med mina älsklingar. Träna kan jag ju ändå inte göra, för den här fattiga förkylningen släpper aldrig :'(..

Nu ska jag ringa älsklingen och kolla hur han har det i France! Det var tydligen 18+ när dom var i backen idag. Eeehhh inte avundsjuk, nej nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback