Onsdag



Godmorgon! Känns inte så bra att säga. När alla ni andra gick upp för flera timmar sen.

Jag VILL JOBBA! Känns som att jag är tillbax på ruta 0 igen. Sådär lat för att söka nytt. Kommer endast hoppa in på ålderdomshemmet när någon är sjuk eller tar semester nu. Vilket suger. + att det känns som att alla butiker inte anställer några nya sökande. De bara sparkar folk nu för tiden för att det är lågkonjuktur..... Så vart ska man börja?! Börjar ju få lite panik inför sommaren, om jag kommer få ihop pengar till alla resor jag vill göra..

Ska ut och gå snart igen tror jag, så gör jag något annat än att sitt här och dö. Ska kolla med Carro sen om hon ska hämta ut våra saker från posten, så ska ni få se mina prylar. Haha.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Moi

Ey kompis, allt kommer att ordna sig! Du och jag och bullarna. VI ÄR ETT TEAM! <3

2009-02-04 @ 15:20:56
Postat av: fnajs

Hahaha :D ja, du jag och bullarna! låter bra! Jävlar va vi ska kämpa för en perfekt sommar!!!

2009-02-04 @ 23:07:01
URL: http://mittlivibild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback